Sunday, January 2, 2011

kisah minggu lepas dan hari ini

 hari rabu minggu lepas aku test lesen moto....aku dapat sesi petang dan register kul 2 sampai 2.30 tp aku sampai kul 2.35.naseb baik boleh lagi aku register.aku adalah orang yang terakhir register & buat test.si encik jpj dah tak sabar nak balik.aku baru je jalan separuh trek tapi diorang dah kemas barang dan turun dari pondoh pemerhati..maybe itu dikatakan luck orang terakhir aku berjaya test itu...lepas test itu aku bertolak pukul 4 petang dari gombak ke bukit beruntung iaitu ke rumah sepupu aku.disebabkan aku tidak tahu jalan terdekat tok penguna kenderaan awam dari gombak ke bukit beruntung, aku terpaksalah dari gombak naik lrt turun di kl sentral dan di kl sentral naik ktm sampai rawang.lepas itu naik bas sampailah rumah sepupu aku di taman bunga raya,bukit beruntung....3 hari aku disana,harini aku balik sebab harini aku ada latihan memandu...petang tadi aku pegi pasar malam bersama housemate iaitu norin & mira yang baru je sampai pagi tadi yang mana dua2 dari klantan.diorang bertolak malam tadi sama2 dgn keretapi.....sejak asyik berlaku kemalangan jalan raya melibatkan bas ini,da ramai yang beralih arah.si mira yang tak pernah naik keretapi pon naik keretapi datang kl....
ceria-ceria selalu:)

No comments:

Post a Comment